عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مجاهد ظفری شاعر و نویسنده و پژوهشگر در زمینه های متعدد ادبیات/عربی, فارسی/ فلسفه, تاریخ, روانکاوی, ادیان, عرفان,سیاسی/






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 6316
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 182
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 127
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 127
:: بازدید ماه : 364
:: بازدید سال : 470
:: بازدید کلی : 6316

RSS

Powered By
loxblog.Com

اجتماعی,سیاسی, روانکاوی, تاریخ, ادیان, عرفان, فلسفه

دلم گرفته از غم, ندانم از کجا من..؟ غزلیات؛ شاعر:مجاهد ظفری
ساعت | بازدید : 171 | نوشته ‌شده به دست فرهنگ ارشاد ادبی | ( نظرات )

دلم گرفته از غم, ندانم از کجا من..؟

جدا شدم ز هستی, نبوده ام جدا من..!

 

 گشوده ام پر خود, رها ز منزل خویش,

ز بام ماندن غم, به اسمان رها من..

 

 به زندگی نگفتم, که من نمای مرگم..

به نقش زنده بودن, فقط چنین نما من..!

 

 نشد علاج مستی, شراب هوش یادم..

کدام ره نگاهی, نگاه خوش صفا من..

 

 جنون اشنایم, به عقل مشکل او..

چنین نشسته ام من, به یاد اشنا من..

 

 سخن به دل شکستم, نشد روان به کامم..

نماز خود نخواندم, گناه تو خدا من..!

 

 تو پادشاه خوبی, به ملک هر دو عالم..

کنار درب شهرم, به یاد تو گدا من..

 

 وفای دل ندیدم, میان شهوت خویش..

هوس هوس کشاندم, به روی تو وفا من..

 

 طبیب حال دردم, نشد خبر ز حالم..؟

به خنده های مستی, شدم به خود دوا من..

 

 نرفته ای به خلوت, بدانی نام تنها..

سئوال بی جوابی, که گفته ای چرا من..!

 

 چنان صدای شب ها, به رنج اسمان شد..

که دیگر از قنوتی, نشد چنین صدا من..!

 

شاعر:مجاهد ظفری




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: